|

Szkolenie:
"Manager (Pełnomocnik) ds. Systemu Zarządzania
Jakością ISO 9001:2015"

Cel
szkolenia

Zapoznanie uczestników z planowaniem Systemu Zarządzania Jakością w organizacji, jak również
z zasadami jego wdrażania i roli, jaką pełni Manager (Pełnomocnik) ds. SZJ w procesie. Uczestnicy szkolenia poznają efektywne metody doskonalenia Systemu Jakości, jak również skuteczne metody nadzoru nad Systemem w Organizacji.

Do kogo skierowane
jest szkolenie

Szkolenie skierowane jest do kandydatów na Manager'ów (Pełnomocników), a także do wszystkich osób zainteresowanych uzyskaniem nowych, przyszłościowych kwalifikacji zawodowych, pragnących zdobyć podstawową wiedzę dotyczącą zasad i metod utrzymania i doskonalenia systemu zarządzania w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Ukończenie szkolenia i zdanie egzaminu uprawnia do pełnienia funkcji Managera (Pełnomocnika) Systemu Zarządzania Jakością wg normy
ISO 9001:2015.

Zgłoś swoje uczestnictwo
w szkoleniu


Pobierz kartę zgłoszenia
na szkolenie (format: pdf/ doc)

wypełnij i odeślij na adres e-mail: szkolenia@malongroup.pl
lub fax: 71 791 39 09

AKTUALNE TERMINY SZKOLENIA:

11-14.09.2017
09-12.10.2017
14-17.11.2017
11-14.12.2017
30.01-02.02.2018

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Czas trwania szkolenia:
4 dni; 9:00-17:00 (32 godziny zajęć)

Miejsce realizacji szkolenia:
Wrocław

Karty zgłoszenia na szkolenie:
Pobierz w formacie PDF
Pobierz w formacie DOC

Kontakt z nami:
e-mail: szkolenia@malongroup.pl
tel.: 71 789 08 41
tel. kom.: 604 20 90 43
fax: 71 791 39 09

KOSZT SZKOLENIA:

1090,00 zł/ os. netto + 23% VAT = 1340,70 zł/ os. brutto

CENA SZKOLENIA ZAWIERA:

Przeprowadzenie egzaminu
Certyfikaty Managera w języku polskim
i angielskim
(otrzymają je osoby, które zdadzą egzamin)
Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
Materiały szkoleniowe oraz informacyjne
W cenę szkolenia wliczony jest poczęstunek i obiady

Cena nie obejmuje kosztów dojazdu
oraz zakwaterowania

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
  2. Idea i podstawy Systemu Zarządzania Jakością
    • Normalizacja i jej cele w aspekcie Systemów Zarządzania
    • System Zarządzania Jakością
    • Zasady Systemu Zarządzania
    • Wdrażanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z cyklem PDCA
    • Podejście procesowe oraz podejście uwzględniające ryzyko i możliwości
  3. Planowanie Systemu Zarządzania Jakością
    • Powołanie Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ
      • wymagania kwalifikacyjne dla Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ
      • zakres odpowiedzialności i uprawnień Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ
    • Rola Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ na etapie planowania Systemu
    • Planowanie realizacji projektu
    • Praktyki 5S jako podstawa wdrażania Systemów Zarządzania
    • Określenie kontekstu organizacji
    • Zakres Systemu Zarządzania Jakością
    • Zarządzanie Organizacją jako Systemem wzajemnie powiązanych procesów
      • rodzaje procesów oraz zasady ich identyfikowania w organizacjach
      • mapa procesów – wzajemne powiązania procesów.
      • zarządzanie procesami, monitorowanie procesów – wskaźniki procesów
    • Polityka Jakości – filar Systemu Zarządzania
    • Zarządzanie ryzykiem jako podstawa planowania skutecznego Systemu
    • Cele i zadania
    • Wymagania normy ISO 9001:2015
  4. Wdrażanie Systemu Zarządzania Jakością
    • Rola Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ na etapie wdrażania Systemu Zarządzania Jakością
    • Wprowadzanie zmian w Organizacji wynikających z regulacji Systemu Zarządzania Jakością
    • Zarządzanie informacją
    • Świadomość projakościowa pracowników Organizacji
  5. Weryfikacja Systemu Zarządzania Jakością
    • Rola Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ na etapie weryfikacji Systemu Zarządzania Jakością
    • Audity wewnętrzne
    • Przegląd systemu przez kierownictwo sposobem oceny skuteczności Systemu zarządzania Jakością
    • Monitorowanie i pomiary oraz analiza i ocena wyników
    • Audity zewnętrzne
      •  audity Klienta
      •  audity jednostek certyfikujących
  6. Nadzorowanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
    • Rola Managera (Pełnomocnika) ds. SZJ na etapie doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością
    • Idea działań korygujących
    • Zarządzanie zmianami
    • Wdrożenie wymagań ISO 9001 jako początek drogi do doskonalenia zarządzania Organizacją
    • Omówienie wybranych narzędzi jakości i technik doskonalenia (Diagram Ishikawy, Zasada Pareto 80:20, Analiza FMEA, SPC- Statystyczna Kontrola Procesu, Lean Manufacturing, Burza Mózgów – Brainstorm Session, Flowchart, Zasada 5W)
  7. Dyskusja, podsumowanie
  8. Egzamin końcowy

Co wyróżnia to szkolenie?


Czas trwania szkolenia

Jest optymalnie dostosowany do ilości materiału – szkolenia cechują się dużą intensywnością, wnikliwym, kompleksowym oraz indywidualnym omówieniem danej problematyki.


Prowadzący szkolenie

To wyłącznie czynni zawodowo konsultanci, wdrażający na co dzień systemy zarządzania
w różnego typu organizacjach,
a jednocześnie praktykujący auditorzy międzynarodowych jednostek certyfikujących.


Grupy szkoleniowe

Składają się maksymalnie z 10 osób – tworzymy małe grupy, by każdemu uczestnikowi dać możliwość aktywnego udziału
w zajęciach oraz zapewnić bezpośredni kontakt
z trenerem.


Metodologia szkolenia

Zajęcia mają formę wykładów prowadzonych w sposób przystępny i zrozumiały dla słuchaczy, ćwiczeń indywidualnych i grupowych, dyskusji moderowanych, analiz przypadków.

Lokalizacja szkolenia

Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału
w szkoleniach organizowanych przez CDS MALON
z zakresu Systemów Zarządzania

Zostawiając nam swój adres e-mail wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie informacji
dotyczących najbliższych terminów szkoleń.
Będą Państwo otrzymywać maksymalnie 2-3 wiadomości w miesiącu.