Od ponad 18 lat z pasją i zaangażowaniem wspieramy przedsiębiorstwa naszych klientów w zwiększaniu efektywności ich funkcjonowania oraz pracowników w rozwijaniu ich kwalifikacji i budowaniu karier zawodowych. Zasadniczym obszarem naszej działalności są usługi doradcze oraz szkoleniowe z zakresu systemów zarządzania.
Jesteśmy jednocześnie konsultantami i praktykującymi audytorami, znającymi również praktyczne aspekty prowadzenia biznesu i działalności gospodarczej. Potrafimy, więc patrzeć na funkcjonowanie organizacji oraz jej pracowników z wielu perspektyw.
Umiejętnie korzystamy z wyjątkowej możliwości, jaką jest łączenie posiadanej specjalistycznej wiedzy teoretycznej oraz praktycznych doświadczeń zdobywanych w ramach projektów wdrożeniowych z kwalifikacjami trenerskimi nabywanymi w pracy szkoleniowej.
To nasi klienci – uczestnicy naszych szkoleń, są najważniejszymi recenzentami naszej pracy. Ich opinie, sugestie i uwagi motywują nas do dalszej pracy, stanowiąc dla nas źródło siły i inspiracji do ciągłego doskonalenia naszych usług, pogłębiania wiedzy oraz zwiększania umiejętności. Zapraszamy do zapoznania z listą firm dla których realizowaliśmy usługi szkoleniowe [Lista referencyjna].
Dlatego bezustannie śledzimy rynek i badamy aktualne trendy. Jednocześnie z uwagą słuchamy naszych klientów, analizując ich potrzeby i oczekiwania, wychodzimy na przeciw ich wymaganiom wprowadzając nowe tematy i autorskie programy, precyzyjnie dobieramy cele, treści szkoleń. Stosujemy urozmaicone narzędzia i techniki prowadzenia zajęć i niestandardowe metody pracy, doceniane przez uczestników.
Jako instytucja szkoleniowa jesteśmy poddawani zewnętrznym weryfikacjom. Potwierdzeniem tego są między innymi:
wypełnij i odeślij na adres e-mail: szkolenia@iso.org.pl
lub fax: 71 791 39 09
Podczas zajęć prezentujemy przykłady, odnosząc się do rzeczywistych sytuacji i zagadnień z którymi zetknęliśmy się podczas wieloletniej współpracy z klientami z różnych branż w przedsiębiorstwach i organizacjach o zróżnicowanych profilach działalności. Jednocześnie zachęcamy naszych słuchaczy do aktywnego uczestnictwa w zajęciach, udziału w dyskusjach, dzielenia się spostrzeżeniami i własnymi doświadczeniami zawodowymi. Na bieżąco odpowiadamy na ich pytania i wskazujemy możliwe sposoby rozwiązania nurtujących ich problemów. Dbamy, aby czas i pieniądze naszych klientów, zainwestowane w szkolenia przynosiły im realne i mierzalne korzyści.
Poprzez szkolenia oraz warsztaty doskonalące skutecznie przygotujemy uczestników nie tylko do wymagającej roli menadżerów jakości, ale również do pełnienia funkcji audytorów wewnętrznych czy członków zespołów wdrożeniowych.
Każde szkolenie może zostać poprzedzone analizą potrzeb szkoleniowych, aby jak najlepiej dopasować je do poziomu wiedzy i profilu uczestników pod względem specyfiki branży, zajmowanych stanowisk i pełnionych funkcji.
Po każdym szkoleniu prowadzimy badania skuteczności szkolenia i zadowolenia Klienta (uczestnika) z przebiegu szkolenia. Wydajemy również wszystkim słuchaczom stosowne zaświadczenia potwierdzające udział w zajęciach oraz, w zależności od rodzaju szkolenia i wyniku egzaminu, certyfikaty potwierdzające zdobycie odpowiednich kompetencji i kwalifikacji. Certyfikaty wydajemy w języku polskim i angielskim lub na życzenie klienta w innym wskazanym przez niego języku. Wszystkie wydawane przez certyfikaty i zaświadczenia, potwierdzające udział w szkoleniach są ewidencjonowane, posiadają swój indywidualny numer, dzięki któremu jesteśmy w stanie w każdej chwili potwierdzić ich zgodność i autentyczność oraz wystawić w razie konieczności stosowny duplikat, bądź odpis.
Zapraszamy do zapoznania ze szczegółowymi informacji dotyczącymi różnego rodzaju realizowanych przez nas szkoleń z zakresu systemów zarządzania [informacje o szkoleniach].
Najważniejszą nagrodą i źródłem największej satysfakcji, jest dla nas zadowolenie naszych Klientów. Budujemy długofalowe, trwałe relacje z naszymi Klientami.
Obecnie, możemy poszczycić się długą listą współpracujących z nami firm i pochwalić się Klientami, którzy obdarzyli nas zaufaniem i towarzyszą nam od samego początku naszej działalności. Odbiorcami naszych szkoleń są przedsiębiorcy i ich personel,
a także uczniowie, studenci, którzy wracają do nas, jako pracownicy prężnie rozwijających się firm i dalej podnoszą z nami swoje kompetencje.
Jesteśmy ekspertami w swojej specjalizacji. Jak mało, kto znamy się na systemach zarządzania. Lubimy naszą pracę i robimy dobre szkolenia z zaangażowaniem dzieląc się wiedzą, doświadczeniem z innymi.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą.
Do certyfikacji zostaliśmy przygotowani kompleksowo i skutecznie m.in. w trakcie prowadzonych przez CDS MALON szkoleń, które potwierdziły, iż mamy do czynienia
z profesjonalistami posiadającymi również dar przekazywania specjalistycznej wiedzy
Szkolenia i warsztaty przebiegały sprawnie
i w miłej atmosferze. Dobrze przygotowani Eksperci z firmy CDS MALON GROUP przeprowadzili zajęcia w sposób interesujący, zachęcając uczestników do aktywnego uczestnictwa. Wszelkie pytania zostały przez Trenera wyjaśnione na bieżąco, dzięki temu nasi pracownicy nie mają problemu
z funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy
Firma świadczyła usługi doradcze we wszystkich etapach wdrożeniowych – uczestniczyła w weryfikacji i tłumaczeniu dokumentacji ISO, przygotowała wykaz aspektów środowiskowych, przeprowadziła szkolenie dla najwyższego kierownictwa
oraz dla audytorów wewnętrznych ZSZ, przygotowała broszurkę informacyjną dla pracowników, przewodziła podczas auditów wewnętrznych oraz przeglądu ZSZ
oraz pomagała przejść przez audit certyfikujący
Niniejszym rekomendujemy wszystkim zainteresowanym Centrum Doradczo Szkoleniowe DPF MALON jako firmę fachową, rzetelną i godną zaufania. Szkolenia, konsultacje i porady udzielane przez kompetentnych pracowników przyczyniły się do skutecznego wdrożenia w naszej firmie systemu zarządzania jakością
Projekt wdrożenia obejmował również zrealizowanie cyklu szkoleń z tematyki wymagań norm ISO. Zajęcia zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny,
z uwzględnieniem potrzeb i wątpliwości uczestników. Trenerzy przekazywali wiedzę
w sposób zrozumiały, popierając zagadnienia teoretyczne konkretnymi przykładami praktycznymi
Na uwagę zasługują również przeprowadzone kompleksowo szkolenia, które umożliwiły kadrze zarządzającej oraz pracownikom SCM zdobycie niezbędnej wiedzy z zakresu funkcjonowania w placówce medycznej Systemu Zarządzania Środowiskowego i BHP