|

Szkolenie:
"System zarządzania jakością w przemyśle kolejowym - wymagania ISO /TS 22163"

Cel
szkolenia

Zapoznanie uczestników z wymaganiami specyfikacji technicznej ISO /TS 22163 (dawniej: IRIS) oraz przedstawienie sposobów ich interpretacji.
Omówienie zasad dokumentowania systemu zarządzania jakością w przemyśle kolejowym.
Wyjaśnienie zasad certyfikacji zgodności Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami ISO /TS 22163.

Do kogo skierowane
jest szkolenie

Szkolenie skierowane jest do osób indywidualnych oraz pracowników organizacji, które zamierzają wdrożyć System Zarządzania Jakością w oparciu
o wymagania ISO /TS 22163, zainteresowanych dostosowaniem funkcjonującego już w organizacji Systemu Zarządzania Jakością do wymagań ISO /TS 22613

Zgłoś swoje uczestnictwo
w szkoleniu


Pobierz kartę zgłoszenia
na szkolenie (format: pdf/ doc)

wypełnij i odeślij na adres e-mail: szkolenia@iso.org.pl
lub fax: 71 791 39 09

AKTUALNE TERMINY SZKOLENIA:

Aktualnie brak terminu danego szkolenia – zapytaj o możliwość uczestnictwa w formie zamkniętej.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

Czas trwania szkolenia:
2 dni; 9:00-17:00 (16 godzin zajęć)

Miejsce realizacji szkolenia:
Wrocław

Karty zgłoszenia na szkolenie:
Pobierz w formacie PDF
Pobierz w formacie DOC

Kontakt z nami:
e-mail: szkolenia@iso.org.pl
tel.: 71 789 08 41
tel. kom.: 604 20 90 43
fax: 71 791 39 09

KOSZT SZKOLENIA:

890,00 zł/ os. netto + 23% VAT
(1094,70 zł/ os. brutto)

CENA SZKOLENIA ZAWIERA:

Zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
Materiały szkoleniowe oraz informacyjne
W cenę szkolenia wliczony jest poczęstunek
i obiady

Cena nie obejmuje kosztów dojazdu
oraz zakwaterowania

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie
  2. Struktura wymagań specyfikacji ISO /TS 22163
  3. Omówienie wymagań ISO /TS 22163 i ich interpretacja ze szczególnym uwzględnieniem różnic pomiędzy ISO 9001 a ISO /TS 22163
    1. Kontekst organizacji
      1. Zrozumienie organizacji i jej kontekstu
      2. Zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych
      3. Określenie zakresu systemu zarządzania jakością
      4. System zarządzania i jego procesy
    2. Przywództwo
      1. Przywództwo i zaangażowanie
      2. Orientacja na Klienta
      3. Polityka Jakości i Polityka Bezpieczeństwa
      4. Role, odpowiedzialności i uprawnienia w organizacji w tym właścicieli procesów
    3. Planowanie
      1. Działania odnoszące się do ryzyk i szans
      2. Planowanie awaryjne
      3. Cele jakościowe i planowanie ich osiągnięcia oraz cele bezpieczeństwa
      4. Planowanie zmian
      5. Planowanie biznesu
    4. Wsparcie
      1. Zasoby
      2. Kompetencje
      3. Świadomość
      4. Komunikacja
      5. Udokumentowane informacje
    5. Działania operacyjne
      1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi
        • zarządzanie ofertowaniem
        • zarządzanie projektem (przedsięwzięciem)
        • zarządzanie konfiguracją
        • zarządzanie zmianą
      2. Wymagania dotyczące wyrobów i usług
      3. Projektowanie i rozwój wyrobów i usług
      4. Nadzór nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz
        • Klasyfikacja, zatwierdzenie i ocena oraz monitorowanie i ponowna ocena dostawców
        • Proces nadzoru nad procesami, wyrobami i usługami dostarczanymi z zewnątrz
        • Zarządzanie łańcuchem dostaw
    6. Produkcja i dostarczanie usługi
      1. Nadzorowanie produkcji i dostarczania usługi
      2. Identyfikacja i identyfikowalność
      3. Własność należąca do klientów lub dostawców zewnętrznych
      4. Zabezpieczenie
      5. Działania po dostawie
      6. Nadzór nad zmianami
      7. Planowanie produkcji
      8. Zwolnienie wyrobów i usług
      9. Nadzór nad niezgodnymi wyjściami
      10. RAMS / LCC
      11. Kontrola Pierwszej Sztuki
      12. Zarządzanie starzeniem
    7. Ocena efektów działania
      1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena
      2. Audit wewnętrzny
      3. Przegląd zarządzania
      4. Przeglądy procesów
    8. Doskonalenie
      1. Niezgodności i działania korygujące
      2. Ciągłe doskonalenie

Co wyróżnia to szkolenie?


Czas trwania szkolenia

Jest optymalnie dostosowany do ilości materiału – szkolenia cechują się dużą intensywnością, wnikliwym, kompleksowym oraz indywidualnym omówieniem danej problematyki.


Prowadzący szkolenie

To wyłącznie czynni zawodowo konsultanci, wdrażający na co dzień systemy zarządzania
w różnego typu organizacjach,
a jednocześnie praktykujący auditorzy międzynarodowych jednostek certyfikujących.


Grupy szkoleniowe

Składają się maksymalnie z 10 osób – tworzymy małe grupy, by każdemu uczestnikowi dać możliwość aktywnego udziału
w zajęciach oraz zapewnić bezpośredni kontakt
z trenerem.


Imienne zaświadczenie

Każdy słuchacz, uczestniczący
w naszym szkoleniu otrzymuje imienne zaświadczenie potwierdzające udział
w zajęciach.

Lokalizacja szkolenia

Zapisz się do naszego newslettera
aby otrzymywać od nas informacje o naszych
SZKOLENIACH

Zostawiając nam swój adres e-mail wyrażają Państwo zgodę na otrzymywanie informacji
dotyczących najbliższych terminów szkoleń.
Będą Państwo otrzymywać maksymalnie 2-3 wiadomości w miesiącu.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych: RODO