|

Szkolenie:
"Badanie satysfakcji klienta
w kontekście zarządzania organizacją"

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy z zakresu metod badania satysfakcji klienta oraz ich wykorzystania w praktyce.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych efektywnym wykorzystaniem badania satysfakcji klienta w systemowym zarządzaniu organizacją.

Metodyka

Szkolenie ma charakter krótkich wykładów, wprowadzających w przystępny sposób niezbędną wiedzę teoretyczną oraz praktycznych ćwiczeń grupowych
i indywidualnych. W ramach szkolenia zaprezentowane zostaną rozwiązania praktyczne, dotyczące badania satysfakcji klienta.Wszyscy uczestnicy kursu otrzymują profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe do wykorzystania
w pracy w swojej firmie, a po zakończeniu kursu – zaświadczenie o przebytym szkoleniu.

Pobierz kartę zgłoszenia na szkolenie (format: pdf/ doc)

wypełnij i odeślij na adres e-mail: szkolenia@malongroup.pl
lub fax: 71 791 39 09


Zapraszamy do zapoznania się z harmonogramem szkoleń oferowanych przez MALON GROUP

Szkolenie to realizujemy jako szkolenie zamknięte (dedykowane). Prezentowany poniżej program zajęć jest jedynie naszą propozycją
i może zostać zmodyfikowany w oparciu
o indywidualnie potrzeby i wymagania Klienta.

Informacje organizacyjne:


Zapytaj o dostępność szkolenia przez e-mail

                     szkolenia@malongroup.pl


Zapytaj o terminy i dostępność szkolenia telefonicznie

                   71 789 08 41


Czas trwania szkolenia

                    2 dni; od 9:00 do 15:00
                    (12 godzin zajęć)

Program szkolenia

Wprowadzenie
Orientacja na klienta
  • Definicje
  • Znaczenie i cele badania satysfakcji klienta
  • Podejście normy ISO 9001:2000 oraz ISO 9004:2000
  • Poziomy satysfakcji klienta
Praktyczne omówienie normy ISO 10002:2004
Wybrane metody badania satysfakcji klienta
  • Wskaźnik CSI
  • System CRM
  • Mystery Shopping
  • Analiza wskaźników z obszaru marketingu i sprzedaży
  • Ćwiczenia
Techniki badawcze
  • Badania ankietowe
  • Wywiady telefoniczne
  • Badania panelowe
  • Analizy trendów
  • Ćwiczenia
Ankieta
  • Siedmioetapowa metoda budowy kwestionariusza
  • Plan doboru próby
  • Źródła informacji rynkowych
  • Ćwiczenia
Prezentacja wyników
  • Diagram Pareto-Lorenza
  • Histogram częstości
  • Analiza ABC
  • Karty kontrolne
  • Ćwiczenia
Dyskusja, podsumowanie

Zarządzanie Antykorupcyjne

  1. Audytor Wewnętrzny Systemu ISO 37001

Zarządzanie Ciągłością Działania

Szanowni Państwo!

Jeśli chcesz być informowanym
o najbliższych wydarzeniach organizowanych przez nas - zostaw swój e-mail



W imieniu Centrum Doradczo Szkoleniowe
MALON GROUP
mamy przyjemność zaprosić wszystkich Pełnomocników/ Managerów ds. Systemów Zarządzania Jakością oraz osoby zarządzające do udziału w konferencji pt.:

„Zmiany w normie ISO 9001:2015 oraz ochrona danych osobowych - konsekwencje dla organizacji”

Wszystkie szczegóły dotyczące konferencji znajdą Państwo pod adresem: http://konferencja.malongroup.pl

  • Termin i czas trwania konferencji: 30.09.2016r. (godz. 9.00-17.00)
  • Miejsce realizacji:
    ul. Piłsudskiego 74; 50-020 Wrocław
  • Opłata konferencyjna:
    250,00 zł/ os. netto + 23 % VAT
    (307,50 zł/ os. brutto)